Reklama
Rozwiń
Reklama

Andrzej Gliński z Banku Millennium: Firmy ważne w naszej strategii

Chcemy wypracować dobre propozycje dla małych firm i mikrofirm, gdzie ogromne znaczenie mają synergia i doświadczenie na rynku detalicznym – mówi członek zarządu Banku Millennium Andrzej Gliński.

Aktualizacja: 14.03.2018 07:09 Publikacja: 13.03.2018 20:00

Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium

Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium

Foto: materiały prasowe

Rz: Niedawno Bank Millennium przedstawił trzyletnią strategię. Jakie są jej główne założenia i jaką rolę będzie w niej miała bankowość przedsiębiorstw?

Strategię na lata 2018–2020 oparliśmy na dalszej cyfryzacji, klientocentryzmie i behawioralnej personalizacji. Pokazujemy w ten sposób, że wiemy, jak działać w XXI w. – wychodząc naprzeciw coraz bardziej cyfrowemu klientowi, którego oczekiwania i rzeczywiste potrzeby kształtowane są przez doświadczenia pozabankowe. Chcemy być najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce i odpowiadać na potrzeby we właściwym kontekście i czasie, oferując innowacyjne produkty i usługi, również te niebankowe. W najbliższych trzech latach chcemy podwoić tempo pozyskiwania klientów i rosnąć w wybranych kluczowych obszarach, w których znaczącą rolę odgrywa bankowość korporacyjna. Realizacja dotychczasowej strategii przyniosła dobre efekty pod względem wzrostu wolumenów i zakresu współpracy z firmami, a co za tym idzie osiąganego dochodu. Podejście do współpracy z klientami nie zmienia się tak szybko jak w detalu, wciąż najważniejsze są relacje i poszukiwanie zindywidualizowanych rozwiązań, dlatego będziemy kontynuować dotychczasowe działania. Najważniejszymi elementami będą nadal finansowanie i szeroka współpraca.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama