Reklama

(R)ewolucja na rynku aut nowych i używanych

Klienci chętnie będą wymieniać samochody na nowe lub używane, ale „młode", a import z czasem zmaleje – przekonuje prezes Volkswagen Bank Polska Mikołaj Woźniak.

Aktualizacja: 27.04.2018 07:59 Publikacja: 26.04.2018 22:07

Mikołaj Woźniak

Mikołaj Woźniak

Foto: Volkswagen Bank Polska

Rz: Dwucyfrowy wzrost rejestracji nowych aut na polskim rynku nadal się utrzymuje. Czy przekłada się to na wyniki?

Rosnący rynek pojazdów jest między innymi skutkiem popularyzacji nowoczesnego finansowania, czyli leasingu i kredytu z rynkową wartością końcową. Oferta Volkswagen Financial Services spotkała się z przychylnym przyjęciem klientów, a liczba osób wybierających niskie raty i możliwość wygodnej zmiany samochodu na nowy po trzech, czterech latach systematycznie rośnie. W 2017 roku już 34 proc. nabywców volkswagena wybierało taki leasing, podobnie jak 37 proc. kupujących škody i 53 proc. SEAT-a. Z tego ostatniego wyniku jestem szczególnie dumny, bo SEAT do tej pory miał bardzo atrakcyjne finansowanie, ale oparte na innych zasadach: z zerową wpłatą własną, zerowym oprocentowaniem, zerową prowizją bankową, i to wszystko rozłożone w ratach na 60 miesięcy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów Drogowych
Opinie Ekonomiczne
Polscy przedsiębiorcy apelują o państwową pomoc dla Barlinka po rosyjskim ataku
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Strategia szaleńca?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Technologia atakuje. Należy się bać?
Reklama
Reklama