Reklama
Rozwiń
Reklama

(R)ewolucja na rynku aut nowych i używanych

Klienci chętnie będą wymieniać samochody na nowe lub używane, ale „młode", a import z czasem zmaleje – przekonuje prezes Volkswagen Bank Polska Mikołaj Woźniak.

Aktualizacja: 27.04.2018 07:59 Publikacja: 26.04.2018 22:07

Mikołaj Woźniak

Mikołaj Woźniak

Foto: Volkswagen Bank Polska

Rz: Dwucyfrowy wzrost rejestracji nowych aut na polskim rynku nadal się utrzymuje. Czy przekłada się to na wyniki?

Rosnący rynek pojazdów jest między innymi skutkiem popularyzacji nowoczesnego finansowania, czyli leasingu i kredytu z rynkową wartością końcową. Oferta Volkswagen Financial Services spotkała się z przychylnym przyjęciem klientów, a liczba osób wybierających niskie raty i możliwość wygodnej zmiany samochodu na nowy po trzech, czterech latach systematycznie rośnie. W 2017 roku już 34 proc. nabywców volkswagena wybierało taki leasing, podobnie jak 37 proc. kupujących škody i 53 proc. SEAT-a. Z tego ostatniego wyniku jestem szczególnie dumny, bo SEAT do tej pory miał bardzo atrakcyjne finansowanie, ale oparte na innych zasadach: z zerową wpłatą własną, zerowym oprocentowaniem, zerową prowizją bankową, i to wszystko rozłożone w ratach na 60 miesięcy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama