Reklama

Szlaban dla przewoźników

Niespodziewanie wyrośliśmy w Unii Europejskiej na transportową potęgę.

Publikacja: 25.10.2018 21:00

Szlaban dla przewoźników

Foto: Adobe Stock

Cyfry mówią same za siebie – nasze firmy zdobyły blisko jedną czwartą wspólnotowego rynku transportowego, biorąc pod uwagę ilość przewożonych towarów. Jesteśmy liderem w kabotażowych przewozach na wewnętrznym rynku Wielkiej Brytanii, w naszych rękach jest też 1/5 ruchu pomiędzy Wyspami a kontynentem. Także dzięki unijnemu wsparciu flota naszych ciężarówek jest jedną z najmłodszych i najnowocześniejszych w Europie – w ciągu ostatnich trzech lat sprzedaż ciężkich aut rosła w Polsce w tempie dwucyfrowym. Ale takie eldorado nie mogło trwać wiecznie. Problem w tym, że w nasze firmy może uderzyć jednocześnie tornado, trzęsienie ziemi, powodzie i śnieżna zamieć. Z jednym kataklizmem zapewne dałoby się uporać, niestety wygląda na to, że mamy do czynienia z fatalnym splotem wielu różnych zjawisk, bardzo niekorzystnych dla branży.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama