Nowe pokolenie przedsiębiorców nadzieją na zmiany

Nowe technologie dają przewagę konkurencyjną, ale wiele polskich firm wciąż nie dostrzega szans, jakie niosą innowacje.

Publikacja: 10.02.2015 11:20

Uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” zgodnie podkreślali, że dziś nowe technologie wpływają na zacier

Uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” zgodnie podkreślali, że dziś nowe technologie wpływają na zacieranie się granic między sektorami gospodarki i stanowią kluczowy element przewagi konkurencyjnej w biznesie

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Rodzime przedsiębiorstwa nie należą do najbardziej innowacyjnych. Dotyczy to zwłaszcza sektora małych i średnich firm, które w kontekście wykorzystania nowych technologii są konserwatywne. Ta sytuacja będzie się jednak zmieniać. Do głosu w spółkach zaczyna dochodzić bowiem młodsze pokolenie, otwarte na nowe trendy. Zmiana mentalności wymaga jednak czasu. Ważną rolę do odegrania w tej sytuacji ma edukowanie przedsiębiorców – mówili uczestniczy debaty „Nowe technologie – klucz do rozwoju i poprawy efektywności firm".

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację