Reklama

Nieposkromiona wyobraźnia e-handlu

Eksplozja popularności zakupów internetowych spowodowała, że dla wielu klientów kurier jest w domu częstszym gościem niż ktokolwiek inny.

Publikacja: 06.08.2019 21:00

Nieposkromiona wyobraźnia e-handlu

Polacy w sieci wydają już ponad 50 mld zł, co oznacza miliony przesyłek krążących każdego dnia po kraju, w najróżniejszy sposób dostarczanych do klientów. Część z nich jest odbierana osobiście, np. w stacjonarnym sklepie czy specjalnym punkcie, inni wolą otwarte całą dobę urządzenia, jak paczkomaty, jeszcze inni czekają na dostawę pod drzwi.

Niemniej wszyscy sprzedawcy internetowi widzą, że dzisiaj właśnie dostawa jest wąskim gardłem rozwoju rynku. Klienci chcą bowiem kupować nie tylko tanio i wygodnie, zakup ma trafić do nich po prostu jak najszybciej. Co prawda ruszający na łowy zakupowe choćby w Chinach godzą się na kilkutygodniowe oczekiwanie, ale coś za coś. Zakupy krajowe mają być szybko, najlepiej nawet w ciągu jednego dnia. Allegro już testuje taki system, ale czy i kiedy może go wprowadzić, tego nie wiadomo. Jednym z elementów ogromnego sukcesu Amazona był Prime – płacisz abonament, by w jego ramach dostawać zakupy tego samego dnia, gdy składasz zamówienie online.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Skąd wziąć brakujące miliardy na inwestycje
Opinie Ekonomiczne
Ekspert: Zabranie 800+ Ukraińcom to zła wiadomość także dla polskich pracowników
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Trudne czasy dla ministra finansów
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama