Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie firmy ciągną do Turcji

Ten kraj może być dla polskich przedsiębiorców bramą wjazdową nie tylko do Azji, ale i do Afryki.

Aktualizacja: 13.03.2015 13:12 Publikacja: 12.03.2015 20:00

Katarzyna Kacperczyk, wiceminister spraw zagranicznych: - Turecki rynek może być sposobem rekompensowania strat ponoszonych z powodu konfliktu w naszym wschodnim sąsiedztwie

Foto: Fotorzepa

Turcja jest perspektywicznym rynkiem dla polskiego eksportu. Dynamicznie rozwijająca się turecka gospodarka i chłonność rynku dają szanse na rozwinięcie polsko-tureckiej współpracy. Jakie może ona przynieść obu krajom korzyści, dyskutowano podczas debaty „Go Global Go Turcja 2015" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" we współpracy z HSBC Bank Polska.

Podczas dyskusji podkreślano, że Turcja ma strategiczne położenie, niskie podatki, konkurencyjne koszty pracy. Jej atutami są rozwinięta infrastruktura i rozbudowany system zachęt inwestycyjnych.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama