Reklama

Menedżer do spraw ładu przestrzennego

Przestrzeń publiczna to obszar, z którego korzystamy wszyscy. Skoro wszyscy, to rodzą się konflikty. Nasza odpowiedzialność sprowadza się często wyłącznie do przedstawienia swojego sprzeciwu wobec nowych planów zagospodarowania danego obszaru miasta.

Publikacja: 15.06.2015 21:00

Dominika Kulczyk, założyciel, wiceprezes Green Cross Poland

Dominika Kulczyk, założyciel, wiceprezes Green Cross Poland

Foto: Rzeczpospolita

Dlaczego tak się dzieje? Brakuje powszechnego dialogu, który pozwoli mieszkańcom wyrazić opinię i poszukać najlepszego kompromisu ze wszystkimi zainteresowanymi stronami. Priorytetem jest przecież wskazanie ludziom sposobu korzystania z przestrzeni publicznej w sposób zgodny z prawem, z poszanowaniem natury i odpowiedzialności społecznej.

Spójna i funkcjonalna przestrzeń powinna być celem ogółu. Naszym zadaniem jest uczyć się współodpowiedzialności za nią i korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi, aby sprawnie budować tkankę miejską.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Polowczyk: Polska miała dużo szczęścia od 1990 roku
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz:: Kupujemy okręty, czyli gospodarka, głupcze!
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Strategia, która COŚ zmienia
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Kiedy w końcu na emeryturę? Miejsce pracy decyduje za nas
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama