Reklama
Rozwiń

Liczy się, kto i o czym będzie mówił

Zmieniły się prawa, którymi rządzi się rynek szkoleń - mówi Justyna Piechocka, dyrektor ds. projektów w Gremi Business Communication.

Aktualizacja: 25.06.2015 22:54 Publikacja: 25.06.2015 22:00

Liczy się, kto i o czym będzie mówił

Foto: materiały prasowe

Rz: Od kilku lat rośnie oferta bezpłatnych eventów szkoleniowo-marketingowych, których koszty pokrywają sponsorzy. Jak więc radzą sobie firmy organizujące płatne szkolenia i konferencje?

Justyna Piechocka: Działania event marketingowe i szkolenia mają odmienne cele, więc nie ma tu bezpośredniej konkurencji. Natomiast ważne jest budowanie świadomości uczestników i pomoc w wyborze wydarzeń, w zależności od ich potrzeb. Dlatego też dbamy o to, by oferta „Rzeczpospolitej" i „Parkietu" była bardzo zdywersyfikowana. Są w niej zarówno szkolenia twarde i miękkie, konferencje branżowe, jak również custom eventy szyte na miarę dla konkretnych firm.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach