Reklama
Rozwiń

Bez zwrotów nie ma zakupów online

Dla branży kurierskiej odsyłane zakupy to dodatkowa praca, a dla sklepów koszty. Jednak bez łatwych i szybkich zwrotów branża nie miałaby szans na tak szybki rozwój.

Aktualizacja: 11.09.2019 22:00 Publikacja: 11.09.2019 21:00

Bez zwrotów nie ma zakupów online

Foto: Adobe Stock

Europejskie prawo gwarantuje każdemu kupującemu online, iż w ciągu 14 dni może bez podawania jakichkolwiek powodów odesłać nienaruszony produkt. Jednak firmy, walcząc o uznanie kupujących czy też po prostu chcąc się wyróżnić, poszły jeszcze dalej, wydłużając ten termin do miesiąca, a niekiedy nawet jeszcze bardziej.

Oczywiście nie robią tego wyłącznie dla dobrego samopoczucia klientów – im dłuższy termin, tym kupujący robi się mniej ostrożny i odkłada wysyłkę czy nawet przymierzenie kupionych ubrań, a w efekcie rośnie prawdopodobieństwo, iż zupełnie o tym zapomni.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa