Reklama

Bez zwrotów nie ma zakupów online

Dla branży kurierskiej odsyłane zakupy to dodatkowa praca, a dla sklepów koszty. Jednak bez łatwych i szybkich zwrotów branża nie miałaby szans na tak szybki rozwój.

Aktualizacja: 11.09.2019 22:00 Publikacja: 11.09.2019 21:00

Bez zwrotów nie ma zakupów online

Foto: Adobe Stock

Europejskie prawo gwarantuje każdemu kupującemu online, iż w ciągu 14 dni może bez podawania jakichkolwiek powodów odesłać nienaruszony produkt. Jednak firmy, walcząc o uznanie kupujących czy też po prostu chcąc się wyróżnić, poszły jeszcze dalej, wydłużając ten termin do miesiąca, a niekiedy nawet jeszcze bardziej.

Oczywiście nie robią tego wyłącznie dla dobrego samopoczucia klientów – im dłuższy termin, tym kupujący robi się mniej ostrożny i odkłada wysyłkę czy nawet przymierzenie kupionych ubrań, a w efekcie rośnie prawdopodobieństwo, iż zupełnie o tym zapomni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama