Reklama
Rozwiń
Reklama

Anita Błaszczak: Centra już nie tylko handlowe

Gdy w deszczowe południe rozmawialiśmy w redakcji o przyczynach rosnącej popularności centrów handlowych, jako pierwsza odpowiedź nasunęła się pogoda.

Aktualizacja: 03.10.2016 22:37 Publikacja: 03.10.2016 22:21

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W klimatyzowanych galeriach handlowych, gdzie sztuczne światło stwarza iluzję pogodnego dnia, zimą możemy zapomnieć o mrozie, jesienią o ponurej szarudze, a latem o upałach. W gorące dni w mediach pojawiają się nawet porady, by szukać schronienia przed spiekotą w centrach handlowych.

Można wGdy w deszczowe południe rozmawialiśmy w redakcji o przyczynach rosnącej popularności centrów handlowych, jako pierwsza odpowiedź nasunęła się pogoda.ięc wysnuć wniosek, że wraz z narastaniem anomalii pogodowych liczba amatorów spędzania tam czasu też będzie rosła. Tym bardziej że młode pokolenie często już od niemowlęctwa oswajane jest z rodzinnymi weekendami, a potem randkami w centrum handlowym, gdzie zakupy są jedną z wielu możliwości spędzania czasu. Coraz częściej mamy bowiem centra handlowo- usługowe-rozrywkowe, gdzie wprawdzie handel nadal jest podstawą biznesu, ale ofertę sklepów uzupełnia kino, rozbudowana część gastronomiczna i klub fitness. Do tego dochodzą praktyczne usługi: fryzjer, kosmetyczka, punkt napraw, banki, biuro podróży, a czasem przychodnia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama