Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2017 21:38 Publikacja: 09.04.2017 21:15
Foto: Archiwum
Europa, w tym Polska, z reguły podąża za USA z mniej więcej pięcioletnim opóźnieniem. Nie tym razem. Na Starym Kontynencie internetowa rewolucja trwa na dobre, a internauci dostrzegli już zalety kupowania online. Prognozy wskazują, że Europejczycy już za dwa lata niemal połowę zakupów zrobią w internecie.
Cieszy, że w tej rewolucji aktywnie uczestniczą polskie firmy. Śmiało serfują na fali e-gospodarki i wykorzystują szansę na zajęcie ważnego w niej miejsca na lokalnym i globalnym rynku. Na krajowym radzą sobie dobrze już od kilku lat. Tylko w ostatnich trzech polski rynek e-commerce mocno przyspieszył i rośnie średnio dziewięciokrotnie szybciej niż tradycyjny, stanowiąc coraz większy udział w całości handlu. Obecnie jego roczna wartość to już niemal 40 mld zł.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas