Reklama
Rozwiń
Reklama

Prezes Banku Gospodarstwa Krajowego Beata Daszyńska-Muzyczka: Wyjątkowa rola banku rozwoju

Wsparcie mikro, małych i średnich firm oraz zrównoważony rozwój regionów to jedne z naszych głównych celów – mówi prezes Banku Gospodarstwa Krajowego Beata Daszyńska-Muzyczka.

Aktualizacja: 11.09.2017 20:11 Publikacja: 11.09.2017 19:23

Prezes Banku Gospodarstwa Krajowego Beata Daszyńska-Muzyczka: Wyjątkowa rola banku rozwoju

Foto: materiały prasowe

Rz: Po tym jak w grudniu ubiegłego roku objęła pani stanowisko prezesa BGK, rozpoczęły się prace nad nową strategią. Jest już gotowa?

Tak, opracowaliśmy nową strategię na lata 2017–2020. Składa się z pięciu filarów, które sformułowaliśmy tak, aby były czytelne dla naszych partnerów biznesowych i klientów. Pierwszy z nich to finansowanie i mobilizacja kapitału dla inwestycji, eksportu i rozwoju przedsiębiorstw, w tym MŚP. Odrębnym filarem jest dla nas współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego. Finansowanie programów infrastrukturalnych i mieszkalnictwa, programy europejskie i udział w konsolidacji finansów publicznych to kolejne trzy, równie ważne obszary naszego zaangażowania, znajdujące odzwierciedlenie w strategii biznesowej. W każdym z tych obszarów wyznaczyliśmy sobie konkretne cele, które są spójne ze „Strategią na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju". Jako państwowy bank rozwoju odgrywamy w jej realizacji jedną z kluczowych ról.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama