Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.10.2017 21:07 Publikacja: 08.10.2017 21:07
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Przykładem może być choćby sprawa prowadzona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów związana z podejrzeniami, że Allegro faworyzuje swój sklep internetowy kosztem innych sprzedawców, czy postępowania wytoczone przez Komisję Europejską amerykańskiemu Google'owi oskarżanemu o wykorzystywanie pozycji rynkowej do promowania własnej porównywarki cen Google Shopping. Takich spraw wraz z cyfryzacją obrotu gospodarczego będzie się pojawiać coraz więcej. Marketingowa wojna wchodzi w zupełnie inny wymiar, zaczyna się gdzieś już na poziomie algorytmów oprogramowania, a to sprawia, że cały paradygmat uczciwej i nieuczciwej konkurencji jak najszybciej trzeba będzie zdefiniować na nowo. Bo dotychczasowe kategorie i narzędzia w przypadku cyberrynku okazują się bezużyteczne.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Warto dyskutować na temat polskiego kapitału w Polsce i tego, jak w inteligentny sposób, bez popadania w przesad...
Moja ogólna ocena rządowej Koncepcji Rozwoju Kraju 2050 jest wysoka, ale dlaczego nie zapewniono w niej należyte...
Pakiet gospodarczych propozycji Karola Nawrockiego wygląda na atrakcyjny, ale jest nierealny. Nie dość, że ich r...
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas