Aktualizacja: 17.12.2017 21:19 Publikacja: 17.12.2017 21:00
Foto: 123RF
Mogło to mieć wpływ na decyzję firmy, jednak akurat amerykańskie koncerny dość rzadko zmieniają zasady funkcjonowania na innych rynkach. Skoro w USA wszyscy mają karty kredytowe, to gdzie indziej jest zapewne tak samo. Nieważne są lokalne uwarunkowania, liczy się główny rynek, a zresztą my i tak wiemy lepiej. Amazon Polakom nie dość, że oferuje zakupy robione tyko w niemieckim sklepie, to jeszcze z ryzykiem kursowym (ceny są podawane w euro, nie wiadomo, ile finalnie się za nie zapłaci) i tylko przez kartę kredytową. Na razie nie widać szans na jakąkolwiek odpowiedź na lokalne preferencje, jak szybkie e-przelewy, które przewodzą liście ulubionych metod płatności na naszym rynku. Nie mówiąc już o płatności przy odbiorze paczki – taka opcja w głowie władz Amazona nawet nie postanie.
Zwolnienie z podatku bankowego kredytów dla firm, emisja obligacji infrastrukturalnych gwarantowanych majątkiem...
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas