Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.11.2018 10:09 Publikacja: 30.11.2018 10:09
7 zdjęć
ZobaczFoto: materiały prasowe
Europejski sektor transportu ciężarowego musi dokonać wyboru między wzrostem emisji dwutlenku węgla o 10% w ciągu następnej dekady lub wyborem drogi ekologicznej i zmniejszeniem emisji gazów cieplarnianych. Może to przyspieszyć wzrost gospodarczy w Europie i poprawić bezpieczeństwo energetyczne. Droga zerowej emisji dwutlenku węgla w transporcie drogowym ograniczyłaby import ropy naftowej o około 1 mld baryłek, wzmocniłaby PKB i stworzyłaby około 120 000 dodatkowych miejsc pracy w całej gospodarce do 2030 r.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas