Gremi International jesienią zaoferuje międzynarodowym inwestorom 68 proc. udziałów o wartości 100 mln dolarów w projekcie luksusowego kompleksu wypoczynkowego w Brazylii, który będzie działać pod marką Six Senses należącą do InterContinental Hotels Group.
Międzynarodowa oferta
Roadshow, czyli spotkania z inwestorami w ramach oferty, ruszy we wrześniu. Wiosną przedsięwzięcie było mocno promowane na imprezach branżowych z MIPIM w Cannes na czele. Z kolei w czwartek ruszyło preroadshow w formule śniadań biznesowych organizowanych w hotelach InterContinental. Po Warszawie kolejne odbędą się w Luksemburgu, Zurychu, Lizbonie, Londynie, Nowym Jorku i Sao Paulo.
– W sensie organizacyjnym budowę moglibyśmy rozpocząć od jutra, co inwestorzy odbierają bardzo pozytywnie, bo zazwyczaj projekty są przedstawiane na wcześniejszym etapie zaawansowania – zaznacza Dariusz Bąk, dyrektor generalny Gremi International.
Inwestycja będzie realizowana w oparciu o alternatywny fundusz inwestycyjny (AIF) zarejestrowany w Luksemburgu, który będzie właścicielem spółek celowych (SPV) z aktywami w postaci między innymi gruntu w Brazylii z wszelkimi pozwoleniami oraz umową z Six Senses. Fundusz będzie podlegać luksemburskiemu nadzorowi finansowemu i obowiązkom informacyjnym.