Reklama

Jak przyciągnąć klientów do galerii

Znane sieci modowe, bary i restauracje to za mało, aby utrzymać klientów centrum handlowego. Nie wystarczą też noce zakupów z rabatami.

Aktualizacja: 14.04.2015 10:33 Publikacja: 14.04.2015 08:59

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarci

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarcie planowane jest na 2015 rok

Foto: CBRE

Na rynku centrów handlowych przybyło w I kwartale 2015 r. 94 tys. mkw. – policzyli analitycy firmy JLL. Dominowały rozbudowy istniejących galerii, co zmieniło układ sił na lokalnych rynkach.

Czy to nie za dużo?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Prywatni inwestorzy wydają miliardy na publiczną infrastrukturę
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne. Jakie budynki preferują inwestorzy
Nieruchomości
Jawność cen mieszkań w praktyce. Deweloperzy zdali egzamin?
Nieruchomości
Prezes Grupy HRE aresztowany. Zarządca opracowuje plan zaspokojenia wierzycieli
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Reklama
Reklama