Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak przyciągnąć klientów do galerii

Znane sieci modowe, bary i restauracje to za mało, aby utrzymać klientów centrum handlowego. Nie wystarczą też noce zakupów z rabatami.

Aktualizacja: 14.04.2015 10:33 Publikacja: 14.04.2015 08:59

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarci

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarcie planowane jest na 2015 rok

Foto: CBRE

Na rynku centrów handlowych przybyło w I kwartale 2015 r. 94 tys. mkw. – policzyli analitycy firmy JLL. Dominowały rozbudowy istniejących galerii, co zmieniło układ sił na lokalnych rynkach.

Czy to nie za dużo?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Nieruchomości
CTP buduje zasób i wysoki standard magazynów w Polsce
Nieruchomości
Polacy lubią samoobsługowe magazyny
Nieruchomości
Głębsze korekty cen mieszkań? W czasie negocjacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama