Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak przyciągnąć klientów do galerii

Znane sieci modowe, bary i restauracje to za mało, aby utrzymać klientów centrum handlowego. Nie wystarczą też noce zakupów z rabatami.

Aktualizacja: 14.04.2015 10:33 Publikacja: 14.04.2015 08:59

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarci

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarcie planowane jest na 2015 rok

Foto: CBRE

Na rynku centrów handlowych przybyło w I kwartale 2015 r. 94 tys. mkw. – policzyli analitycy firmy JLL. Dominowały rozbudowy istniejących galerii, co zmieniło układ sił na lokalnych rynkach.

Czy to nie za dużo?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama