Reklama
Rozwiń

Jak przyciągnąć klientów do galerii

Znane sieci modowe, bary i restauracje to za mało, aby utrzymać klientów centrum handlowego. Nie wystarczą też noce zakupów z rabatami.

Aktualizacja: 14.04.2015 10:33 Publikacja: 14.04.2015 08:59

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarci

Centrum Sukcesja powstaje w Łodzi. Należy do dwóch największych obiektów handlowych, których otwarcie planowane jest na 2015 rok

Foto: CBRE

Na rynku centrów handlowych przybyło w I kwartale 2015 r. 94 tys. mkw. – policzyli analitycy firmy JLL. Dominowały rozbudowy istniejących galerii, co zmieniło układ sił na lokalnych rynkach.

Czy to nie za dużo?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Nieruchomości
Kiedy najemca zapłaci czynsz w złotych
Nieruchomości
Deweloper nie ukryje cen mieszkań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama