Jak sprzedać mieszkanie na papierze

Wielu klientów wybiera konkretne mieszkanie na podstawie wizualizacji.

Publikacja: 17.05.2016 09:11

Żoliborz Artystyczny w Warszawie. Na wszystkich wizualizacjach osiedli firmy Dom Development jest pi

Żoliborz Artystyczny w Warszawie. Na wszystkich wizualizacjach osiedli firmy Dom Development jest pies

Foto: mat. inwestora

Budynek, kilka drzew, ładny samochód, spacerująca rodzina. To standardowy obrazek na wizualizacjach osiedli. Wiele tu się wymyślić nie da – mówi Marcin Krasoń, analityk Home Brokera. – Na wizualizacjach firmy deweloperskie zwykle pomijają nieciekawe szczegóły. Nie zobaczymy brzydkiego bloku w sąsiedztwie czy też ruchliwej drogi. Nie będzie też samolotów nad osiedlem – zauważa.

Ale jak mówi Krasoń, deweloperzy starają się jednak nie przesadzać z marketingiem. Jeśli na osiedlu nie ma np. jeziorka, to go raczej nie umieszczą na obrazku. – Rzeczywistość jest po prostu upiększana. Istniejące i planowane budynki są poprawiane – mówi analityk Home Brokera. – Część firm chce jednak zaproponować coś więcej. Oferują np. wirtualny spacer po inwestycji. Jedni deweloperzy szykują zwykłe wizualizacje 3D, drudzy – spacer z możliwością odwiedzenia także wnętrz nieruchomości. Sprzedać coś, czego jeszcze nie ma, to nie jest prosta sztuka, więc firmy nie szczędzą wydatków.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?