Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy rzucili się na zabytkowe nieruchomości. To efekt „Polskiego Ładu”

W ostatnich tygodniach gwałtownie wzrosło zainteresowanie zakupem i renowacją zabytków. Powodem jest ulga zawarta w „Polskim Ładzie” PiS.

Publikacja: 11.02.2022 18:44

Polacy rzucili się na zabytkowe nieruchomości. To efekt „Polskiego Ładu”

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

„Polski Ład” od pierwszego dnia wejścia w życia wywołuje silne emocje. Wiele grup społecznych uważa, że straciło na flagowym programie PiS, inni z kolei na nim zyskują. Jak się okazało, do tej drugiej grupy należą właściciele i potencjalni nabywcy zabytków.

Wszystko dzięki zaskakującej uldze ochrzczonej „Pałacykiem plus”, która pozwala na odliczenie nie tylko zakupu zabytkowej nieruchomości, ale i kosztów jej renowacji. Choć zapis ten nie był głośno promowany przez rząd, to już wywołał spore zamieszanie na rynku. Agencje nieruchomości twierdzą, że od dwóch tygodni ich telefony się urywają – dzwonią do nich zarówno właściciele takich obiektów, którzy chcą skorzystać z ulgi na remont, jak i osoby zainteresowane takim zakupem. A potencjalnych kupców przybywa z dnia na dzień.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama