Reklama

Adam Roguski: Sztuka przewidywania potrzeb klientów

Apartament liczący dwa poziomy, sześć pokoi i jeszcze ogródek (bywa, że na dachu) w pakiecie – brzmi jak próba oferty mającej pogodzić tęsknotę Polaków za wolnostojącym domem z możliwością korzystania z udogodnień wynikających z mieszkania w ścisłym centrum.

Aktualizacja: 02.10.2017 07:18 Publikacja: 01.10.2017 23:39

Adam Roguski: Sztuka przewidywania potrzeb klientów

Foto: rp.pl

Jak przyznają deweloperzy, tego typu lokale stanowią niewielką część oferty – adekwatnie do zapotrzebowania. Spójrzmy na ostatnie badania REAS i OBIDO obejmujące Warszawę, Kraków i Wrocław. Rodziny deklarują zainteresowanie zakupem na rynku pierwotnym głównie mieszkań trzypokojowych (50 proc.). Pięciopokojowe lokale interesują 3 proc. badanych – o jeden punkt proc. więcej niż kawalerki. Mieszkaniami liczącymi więcej niż trzy izby nie interesują się ani pary, ani sigle, ani inwestorzy chcący czerpać dochody z najmu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Coraz mniej wolnych miejsc noclegowych w górach i nad morzem
Nieruchomości
Ronson liczy na wzrost sprzedaży mieszkań
Nieruchomości
Fabryka Park w Katowicach w nowych rękach
Nieruchomości
White Stone Development wybuduje mieszkania w Warszawie i Szczecinie
Nieruchomości
PRS. Ponad pół tysiąca lokali na wynajem w AFI Home Metro Zachód
Reklama
Reklama