Adam Roguski: Sztuka przewidywania potrzeb klientów

Apartament liczący dwa poziomy, sześć pokoi i jeszcze ogródek (bywa, że na dachu) w pakiecie – brzmi jak próba oferty mającej pogodzić tęsknotę Polaków za wolnostojącym domem z możliwością korzystania z udogodnień wynikających z mieszkania w ścisłym centrum.

Aktualizacja: 02.10.2017 07:18 Publikacja: 01.10.2017 23:39

Adam Roguski: Sztuka przewidywania potrzeb klientów

Foto: rp.pl

Jak przyznają deweloperzy, tego typu lokale stanowią niewielką część oferty – adekwatnie do zapotrzebowania. Spójrzmy na ostatnie badania REAS i OBIDO obejmujące Warszawę, Kraków i Wrocław. Rodziny deklarują zainteresowanie zakupem na rynku pierwotnym głównie mieszkań trzypokojowych (50 proc.). Pięciopokojowe lokale interesują 3 proc. badanych – o jeden punkt proc. więcej niż kawalerki. Mieszkaniami liczącymi więcej niż trzy izby nie interesują się ani pary, ani sigle, ani inwestorzy chcący czerpać dochody z najmu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Sezon na działki letniskowe. Ile za nieruchomość na wakacje?
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt?
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce