Reklama

Kiedy klient przyjdzie do galerii?

Centrum handlowe bez WIFI przepadnie. Klienci robią zdjęcia produktów telefonem i od ręki wysyłają do znajomych. Siedzą w kawiarni i od razu informują o tym znajomych na Facebooku.

Aktualizacja: 15.09.2015 15:15 Publikacja: 15.09.2015 15:02

Klienci częściej obserwują w mediach społecznościowych konkretne marki. To pokazuje drogę dla właści

Klienci częściej obserwują w mediach społecznościowych konkretne marki. To pokazuje drogę dla właścicieli centrów handlowych, którzy w większym stopniu mogą angażować swoich klientów w nowe technologie i kanały komunikacji

Foto: CBRE

Polska -  mając blisko dziewięć milionów mkw. powierzchni w centrach handlowych. - jest ósmym co do wielkości rynkiem w Europie. Z danych JLL wynika, że w 2017 r. podaż powierzchni handlowej może zwiększyć się do ok. 11 mln mkw. Taki przyrost to wyzwanie dla właścicieli i operatorów galerii handlowych.

Jak przyciągnąć klientów do galerii? Z raportu firm JLL i Atrium Poland wynika, że 30 proc. polskich konsumentów to zakupowi entuzjaści, a 70 proc. to tzw. bywalcy, co oznacza bardzo duże przywiązanie do centrów handlowych i ich modelu funkcjonowania. Pomimo systematycznego rozwoju e-commerce, Polacy lubią spędzać czas w centrach handlowych, nie tylko robiąc zakupy. Coraz częściej są to miejsca spotkań towarzyskich, biznesowych, wydarzeń kulturalnych czy rozrywkowych, takich jak np. spotkania ze znanymi osobami.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama