Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.09.2015 15:15 Publikacja: 15.09.2015 15:02
Klienci częściej obserwują w mediach społecznościowych konkretne marki. To pokazuje drogę dla właścicieli centrów handlowych, którzy w większym stopniu mogą angażować swoich klientów w nowe technologie i kanały komunikacji
Foto: CBRE
Polska - mając blisko dziewięć milionów mkw. powierzchni w centrach handlowych. - jest ósmym co do wielkości rynkiem w Europie. Z danych JLL wynika, że w 2017 r. podaż powierzchni handlowej może zwiększyć się do ok. 11 mln mkw. Taki przyrost to wyzwanie dla właścicieli i operatorów galerii handlowych.
Jak przyciągnąć klientów do galerii? Z raportu firm JLL i Atrium Poland wynika, że 30 proc. polskich konsumentów to zakupowi entuzjaści, a 70 proc. to tzw. bywalcy, co oznacza bardzo duże przywiązanie do centrów handlowych i ich modelu funkcjonowania. Pomimo systematycznego rozwoju e-commerce, Polacy lubią spędzać czas w centrach handlowych, nie tylko robiąc zakupy. Coraz częściej są to miejsca spotkań towarzyskich, biznesowych, wydarzeń kulturalnych czy rozrywkowych, takich jak np. spotkania ze znanymi osobami.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Operator mieszkań na wynajem zakończył certyfikację środowiskową budynków Warszawa Wilanowska i Wrocław Jaworska I.
Docelowo nawet 20-25 tys. mieszkań na tani wynajem rocznie – to ambicja wiceministra rozwoju Tomasza Lewandowski...
Lipiec był pierwszym w tym roku miesiącem, w którym w żadnej z największych metropolii nie wzrosła średnia cena...
Lipcowa obniżka stóp procentowych nie przyniosła fali transakcji na rynku mieszkań. Dynamika wzrostu cen słabnie...
472 gotowych lokali, 5,5 tys. w budowie i 15,3 tys. z pozwoleniami na budowę – to bilans Społecznych Inicjatyw M...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas