Reklama
Rozwiń

Inwestycje w Polsce. Sami psujemy sobie markę

W sytuacji niepewności nie pomogą nawet najlepsi PR-owcy, o wynajęciu których wspomniał wicepremier Mateusz Morawiecki w Cannes, na największym europejskim spotkaniu inwestorów.

Publikacja: 08.12.2016 23:58

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Foto: rp.pl

Aby biznes szedł dobrze, potrzebny jest bowiem nie marketing, ale jasne i stabilne przepisy. Niby to oczywiste, a jednak Polska zaczyna na tym polu przegrywać.

Dobra wiadomość jest taka: nasz kraj nadal cieszy się największym zainteresowaniem inwestorów, którzy w ciągu trzech kwartałów tego roku ulokowali tu 2,6 mld euro w nieruchomościach komercyjnych. To ponad 40 proc. łącznej wartości transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?