Reklama

Inwestycje w Polsce. Sami psujemy sobie markę

W sytuacji niepewności nie pomogą nawet najlepsi PR-owcy, o wynajęciu których wspomniał wicepremier Mateusz Morawiecki w Cannes, na największym europejskim spotkaniu inwestorów.

Publikacja: 08.12.2016 23:58

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Foto: rp.pl

Aby biznes szedł dobrze, potrzebny jest bowiem nie marketing, ale jasne i stabilne przepisy. Niby to oczywiste, a jednak Polska zaczyna na tym polu przegrywać.

Dobra wiadomość jest taka: nasz kraj nadal cieszy się największym zainteresowaniem inwestorów, którzy w ciągu trzech kwartałów tego roku ulokowali tu 2,6 mld euro w nieruchomościach komercyjnych. To ponad 40 proc. łącznej wartości transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania w Polsce kupują zagraniczni klienci
Nieruchomości
Mieszkaniowi debiutanci. Czego szukają na rynku pierwotnym
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Nieruchomości
Jawne ceny mieszkań. Wiele korzyści, ale są i „skutki uboczne”
Reklama
Reklama