Aktualizacja: 08.12.2016 23:58 Publikacja: 08.12.2016 23:58
Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"
Foto: rp.pl
Aby biznes szedł dobrze, potrzebny jest bowiem nie marketing, ale jasne i stabilne przepisy. Niby to oczywiste, a jednak Polska zaczyna na tym polu przegrywać.
Dobra wiadomość jest taka: nasz kraj nadal cieszy się największym zainteresowaniem inwestorów, którzy w ciągu trzech kwartałów tego roku ulokowali tu 2,6 mld euro w nieruchomościach komercyjnych. To ponad 40 proc. łącznej wartości transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej.
Afera z mieszkaniem Karola Nawrockiego obnaża systemowy problem: Polska wyprzedaje mieszkania komunalne, a ci, k...
Mostostal wprowadza do sprzedaży mieszkania z ostatniego etapu osiedla nad brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego.
W maju i czerwcu deweloperska grupa ma do wypłaty kilka transz odsetek polskim obligatariuszom. To będzie pierws...
Widokovka Aparthotel & SPA to inwestycja spółki Grimbud. Deweloper rozpoczyna przedsprzedaż apartamentów.
Oferta wykończonych mieszkań, do których można się od razu wprowadzić, rośnie. Wciąż dosypują do niej flipperzy....
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas