Aktualizacja: 05.09.2018 15:12 Publikacja: 05.09.2018 09:57
Foto: stock.adobe.com
Wyniki badania miały być znane już w połowie roku, ale uniwersytet od miesięcy nie jest w stanie znaleźć odpowiednio licznej grupy osób, które boją się węży.
Uczeni z Wydziału Neurobiologii Kognitywnej, którzy chcą przeprowadzić badanie, postanowili dotrzeć do większej liczby potencjalnych chętnych umieszczając reklamy na tramwajach.
Badania opinii publicznej pozwalają poznać nastroje społeczne. Jednak kluczem do analizy i zrozumienia przekonań...
Jak sprawić, by budżet obywatelski był istotnie obywatelski? Warszawscy informatycy znaleźli na to sposób. Oprac...
Najnowsze badanie lodowców zachodniej Antarktydy ujawniło ciekawe zjawisko. Odkryto, że szybko płynący lodowiec...
Wieloletnie badania szpaków wspaniałych w Afryce udowodniły, że ptaki te tworzą długotrwałe więzi społeczne bard...
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy stworzy na Śląsku tarczę cyberbezpieczeństwa sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas