Reklama
Rozwiń

Platformy e-commerce idą w reklamę

Wyrosłe z pośrednictwa w e-handlu polskie firmy mogą wyrosnąć na ważnych graczy na rynku reklamy internetowej.

Publikacja: 09.06.2021 21:00

Platformy e-commerce idą w reklamę

Foto: Adobe Stock

Firmy coraz więcej wydają na reklamę w sieci. To najszybciej rosnący segment reklamowego rynku. Według organizacji zrzeszającej firmy internetowe IAB Europe skokowy wzrost wydatków na to medium – o 22 proc. – będzie w tym roku widać szczególnie w drugim kwartale. Daniel Knapp, ekspert współpracujący z IAB, wśród kilku trendów widocznych w gospodarce internetowej widzi rosnący związek rynku reklamy internetowej i platform e-commerce. Na świecie to już trend. W pierwszym kwartale br. przychody z reklamy globalnego giganta e-handlu Amazona urosły do blisko 7 mld dol., o 77 proc. rok do roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji