Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2020 09:17 Publikacja: 22.01.2020 09:17
Foto: Bloomberg
Instytut Ipsos przeprowadził badanie wśród 500 mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na zlecenie Facebooka. Jego celem było sprawdzenie, jak polskie firmy korzystają z marketingu online.
Ponad połowa firm (293) przyznała, że wydaje pieniądze zarówno na marketing online, jak i tradycyjny. Nieco mniej niż połowa z kolei, bo 49 proc. spółek przeznacza mniej więcej te same kwoty na tradycyjne i sieciowe kanały, 34 proc. wydaje więcej na marketing online, a 17 proc. przeznacza więcej na tradycyjne metody marketingu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas