Polskie firmy chętnie korzystają z Facebooka i Instagrama

Coraz więcej małych i średnich polskich firm sięga po media społecznościowe, by zwiększyć sprzedaż i usprawnić kontakt z klientem - wynika z badania instytut Ipsos, do którego dotarł Business Insider Polska.

Publikacja: 22.01.2020 09:17

Polskie firmy chętnie korzystają z Facebooka i Instagrama

Foto: Bloomberg

Instytut Ipsos przeprowadził badanie wśród 500 mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na zlecenie Facebooka. Jego celem było sprawdzenie, jak polskie firmy korzystają z marketingu online. 

Ponad połowa firm (293) przyznała, że wydaje pieniądze zarówno na marketing online, jak i tradycyjny. Nieco mniej niż połowa z kolei, bo 49 proc. spółek przeznacza mniej więcej te same kwoty na tradycyjne i sieciowe kanały, 34 proc. wydaje więcej na marketing online, a 17 proc. przeznacza więcej na tradycyjne metody marketingu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie