Nie będziemy spekulować Naszą-Klasą

- Wierzę, że popularność Naszej-Klasy będzie rosła - mówi Witalij Rubstein, prezes Forticomu.

Publikacja: 11.06.2008 06:07

Nie będziemy spekulować Naszą-Klasą

Foto: Archiwum

Rz: Wczoraj „Rz” napisała, że kupiliście portal Nasza-Klasa.pl. Dlaczego zdecydowaliście się na transakcję?

Witalij Rubstein:

Wierzę, że jej popularność będzie rosła, a portal będzie przynosił coraz większe zyski. Kupno Naszej-Klasy przez Forticom to poważna długoterminowa inwestycja, a nie ruch spekulacyjny.

Dlaczego przez 5 miesięcy nikt nie poinformował o transakcji?

Wszystko odbyło się zgodnie z prawem, a o zmianie struktury własnościowej spółki zostały powiadomione wszystkie podmioty, które powinny otrzymać taką informację.

Ile zapłaciliście za 70 proc. udziałów?

Nie ujawniamy żadnych liczb. Nie mogę też skomentować wyceny portalu dokonanej przez „Rz”, według której Nasza-Klasa jest warta ok. 300 mln zł.

Jakie są plany wobec portalu?

Doinwestowanie i rozwój. Chcemy, by Nasza-Klasa stała się dużą firmą, której podstawową działalnością będzie prowadzenie i rozwijanie portalu. Już teraz zatrudniamy nowe osoby które zajmą się infrastrukturą informatyczną, biurem reklamy i sprzedaży, będziemy też potrzebowali większej liczby profesjonalnych menedżerów.

Czy to może zapowiadać np. ekspansję NK za granicę?

Nie. Budujemy sieć portali społecznościowych w tej części Europy. W Rosji, na Litwie i Łotwie mamy podobne do Naszej-Klasy, ale niezależne serwisy.

Rz: Wczoraj „Rz” napisała, że kupiliście portal Nasza-Klasa.pl. Dlaczego zdecydowaliście się na transakcję?

Witalij Rubstein:

Pozostało 91% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie