Reklama

Nie będziemy spekulować Naszą-Klasą

- Wierzę, że popularność Naszej-Klasy będzie rosła - mówi Witalij Rubstein, prezes Forticomu.

Publikacja: 11.06.2008 06:07

Nie będziemy spekulować Naszą-Klasą

Foto: Archiwum

Rz: Wczoraj „Rz” napisała, że kupiliście portal Nasza-Klasa.pl. Dlaczego zdecydowaliście się na transakcję?

Witalij Rubstein:

Wierzę, że jej popularność będzie rosła, a portal będzie przynosił coraz większe zyski. Kupno Naszej-Klasy przez Forticom to poważna długoterminowa inwestycja, a nie ruch spekulacyjny.

Dlaczego przez 5 miesięcy nikt nie poinformował o transakcji?

Wszystko odbyło się zgodnie z prawem, a o zmianie struktury własnościowej spółki zostały powiadomione wszystkie podmioty, które powinny otrzymać taką informację.

Reklama
Reklama

Ile zapłaciliście za 70 proc. udziałów?

Nie ujawniamy żadnych liczb. Nie mogę też skomentować wyceny portalu dokonanej przez „Rz”, według której Nasza-Klasa jest warta ok. 300 mln zł.

Jakie są plany wobec portalu?

Doinwestowanie i rozwój. Chcemy, by Nasza-Klasa stała się dużą firmą, której podstawową działalnością będzie prowadzenie i rozwijanie portalu. Już teraz zatrudniamy nowe osoby które zajmą się infrastrukturą informatyczną, biurem reklamy i sprzedaży, będziemy też potrzebowali większej liczby profesjonalnych menedżerów.

Czy to może zapowiadać np. ekspansję NK za granicę?

Nie. Budujemy sieć portali społecznościowych w tej części Europy. W Rosji, na Litwie i Łotwie mamy podobne do Naszej-Klasy, ale niezależne serwisy.

Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama