Reklama
Rozwiń
Reklama

Dziennikom idzie coraz gorzej

W październiku średnia roczna sprzedaż dzienników spadła dla wszystkich tytułów z czołówki dzienników. Zyskał tylko "Super Express"

Publikacja: 03.12.2008 14:07

Jego średnia sprzedaż "Super Express" wynosiła w październiku 197,6 tys. egz. i była o 2,74 proc. wyższa niż rok wcześniej. W tym samym czasie "Fakt" sprzedawał średnio 477,6 tys. egz. (spadek o 6,64 proc.), "Gazeta Wyborcza" - 421,9 tys. egz. ( spadek o 4,86 proc.).

„Dziennik” stracił 10 proc. rocznie (157,5 tys. egz.), i 0,06 proc. względem września. W przypadku „Rzeczpospolitej” roczny spadek (do 155,9 tys. egz.) jest nieco mniejszy (9,3 proc.), także sprzedaż względem września wzrosła o 1,1 proc.

Łączna sprzedaż gazet regionalnych wydawanych z nagłówkiem "Polska The Times" wynosiła w październiku 329,5 tysiąca egzemplarzy (projekt działa od 15 października 2007 r.).

[ramka][b]Sprzedaż dzienników w październiku:[/b]

[b]"Fakt":[/b] 477 624 egz. (- 6,64 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Gazeta Wyborcza":[/b] 421 867 egz. (-4,86 proc.)

[b]"Dziennik":[/b] 157 507 egz. (-10,52 proc.)

[b]"Rzeczpospolita":[/b] 155 855 egz. (-9,26 proc.)

[b]"Super Express":[/b] 197 590 egz. ( +2,76 proc.)

[b]"Gazeta Prawna":[/b] 78 842 egz. (+3,90 proc.)

[b]"Puls Biznesu":[/b] 24 068 egz. (-11,35 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Parkiet":[/b] 10 981 egz. (-8,27 proc.)[/ramka]

[i]Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, rozpowszechnianie płatne razem[/i]

Media
PTWP obejmuje większościowy pakiet akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama