Reklama

Dziennikom idzie coraz gorzej

W październiku średnia roczna sprzedaż dzienników spadła dla wszystkich tytułów z czołówki dzienników. Zyskał tylko "Super Express"

Publikacja: 03.12.2008 14:07

Jego średnia sprzedaż "Super Express" wynosiła w październiku 197,6 tys. egz. i była o 2,74 proc. wyższa niż rok wcześniej. W tym samym czasie "Fakt" sprzedawał średnio 477,6 tys. egz. (spadek o 6,64 proc.), "Gazeta Wyborcza" - 421,9 tys. egz. ( spadek o 4,86 proc.).

„Dziennik” stracił 10 proc. rocznie (157,5 tys. egz.), i 0,06 proc. względem września. W przypadku „Rzeczpospolitej” roczny spadek (do 155,9 tys. egz.) jest nieco mniejszy (9,3 proc.), także sprzedaż względem września wzrosła o 1,1 proc.

Łączna sprzedaż gazet regionalnych wydawanych z nagłówkiem "Polska The Times" wynosiła w październiku 329,5 tysiąca egzemplarzy (projekt działa od 15 października 2007 r.).

[ramka][b]Sprzedaż dzienników w październiku:[/b]

[b]"Fakt":[/b] 477 624 egz. (- 6,64 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Gazeta Wyborcza":[/b] 421 867 egz. (-4,86 proc.)

[b]"Dziennik":[/b] 157 507 egz. (-10,52 proc.)

[b]"Rzeczpospolita":[/b] 155 855 egz. (-9,26 proc.)

[b]"Super Express":[/b] 197 590 egz. ( +2,76 proc.)

[b]"Gazeta Prawna":[/b] 78 842 egz. (+3,90 proc.)

[b]"Puls Biznesu":[/b] 24 068 egz. (-11,35 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Parkiet":[/b] 10 981 egz. (-8,27 proc.)[/ramka]

[i]Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, rozpowszechnianie płatne razem[/i]

Jego średnia sprzedaż "Super Express" wynosiła w październiku 197,6 tys. egz. i była o 2,74 proc. wyższa niż rok wcześniej. W tym samym czasie "Fakt" sprzedawał średnio 477,6 tys. egz. (spadek o 6,64 proc.), "Gazeta Wyborcza" - 421,9 tys. egz. ( spadek o 4,86 proc.).

„Dziennik” stracił 10 proc. rocznie (157,5 tys. egz.), i 0,06 proc. względem września. W przypadku „Rzeczpospolitej” roczny spadek (do 155,9 tys. egz.) jest nieco mniejszy (9,3 proc.), także sprzedaż względem września wzrosła o 1,1 proc.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama