Jego średnia sprzedaż "Super Express" wynosiła w październiku 197,6 tys. egz. i była o 2,74 proc. wyższa niż rok wcześniej. W tym samym czasie "Fakt" sprzedawał średnio 477,6 tys. egz. (spadek o 6,64 proc.), "Gazeta Wyborcza" - 421,9 tys. egz. ( spadek o 4,86 proc.).
„Dziennik” stracił 10 proc. rocznie (157,5 tys. egz.), i 0,06 proc. względem września. W przypadku „Rzeczpospolitej” roczny spadek (do 155,9 tys. egz.) jest nieco mniejszy (9,3 proc.), także sprzedaż względem września wzrosła o 1,1 proc.
Łączna sprzedaż gazet regionalnych wydawanych z nagłówkiem "Polska The Times" wynosiła w październiku 329,5 tysiąca egzemplarzy (projekt działa od 15 października 2007 r.).
[ramka][b]Sprzedaż dzienników w październiku:[/b]
[b]"Fakt":[/b] 477 624 egz. (- 6,64 proc.)