- Dane, jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu. „Wprost Light” zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu (wznowienia - przyp. red.) tytułu – mówi Amadeusz Król, prezes AWR „Wprost”.
"Wprost Light" ukazuje się od końca maja, na początku był tygodnikiem, potem wydawca zmienił jego tryb wydawniczy na dwutygodniowy. Jak podaje wydawca tytułu, w związku z zawieszeniem pisma nie będzie zwolnień, a jej rubryki (Wprost na weekend, Policja mody, Rozmowa niepolityczna, Butik i Uroda) zostaną włączone do działu Kultura, Trendy i Style tygodnika „Wprost”.
W sierpniu sprzedaż "Wprost" wynosiła 120,1 tys. egz., o 1,1 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Jak podał w tym tygodniu Presserwis, zarząd AWR "Wprost" poprosił udziałowców firmy o zgodę na sprzedaż udziałów w spółce. Firma chce uzyskać z 15-20 mln zł. Według Presserwisu udziałami w AWR interesuje się Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (właściciel miesięcznika ”Nowy Przemysł”).
Kwestie kondycji finansowej AWR Wprost są ostatnio szeroko omawiane, bo przed amerykańskim sądem w Chicago zapadł wyrok nakazujący firmie zapłacenie 5 mln dol. zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych Małgorzacie Cimoszewicz-Harlan i jej mężowi.