"Wprost Light" zawieszony

AWR "Wprost" tłumaczy zawieszenie wydawania dwutygodnika sytuacją na polskim rynku reklamowym. Periodyk ukazuje się od końca maja

Publikacja: 30.10.2009 11:26

Numer 10/2009 "Wprost Light"

Numer 10/2009 "Wprost Light"

Foto: Wprost

- Dane, jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu. „Wprost Light” zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu (wznowienia - przyp. red.) tytułu – mówi Amadeusz Król, prezes AWR „Wprost”.

"Wprost Light" ukazuje się od końca maja, na początku był tygodnikiem, potem wydawca zmienił jego tryb wydawniczy na dwutygodniowy. Jak podaje wydawca tytułu, w związku z zawieszeniem pisma nie będzie zwolnień, a jej rubryki (Wprost na weekend, Policja mody, Rozmowa niepolityczna, Butik i Uroda) zostaną włączone do działu Kultura, Trendy i Style tygodnika „Wprost”.

W sierpniu sprzedaż "Wprost" wynosiła 120,1 tys. egz., o 1,1 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Jak podał w tym tygodniu Presserwis, zarząd AWR "Wprost" poprosił udziałowców firmy o zgodę na sprzedaż udziałów w spółce. Firma chce uzyskać z 15-20 mln zł. Według Presserwisu udziałami w AWR interesuje się Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (właściciel miesięcznika ”Nowy Przemysł”).

Kwestie kondycji finansowej AWR Wprost są ostatnio szeroko omawiane, bo przed amerykańskim sądem w Chicago zapadł wyrok nakazujący firmie zapłacenie 5 mln dol. zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych Małgorzacie Cimoszewicz-Harlan i jej mężowi.

[b] [link=http://www.wprostlight.pl/" target="_blank]http://www.wprostlight.pl/[/link][/b]

- Dane, jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu. „Wprost Light” zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu (wznowienia - przyp. red.) tytułu – mówi Amadeusz Król, prezes AWR „Wprost”.

"Wprost Light" ukazuje się od końca maja, na początku był tygodnikiem, potem wydawca zmienił jego tryb wydawniczy na dwutygodniowy. Jak podaje wydawca tytułu, w związku z zawieszeniem pisma nie będzie zwolnień, a jej rubryki (Wprost na weekend, Policja mody, Rozmowa niepolityczna, Butik i Uroda) zostaną włączone do działu Kultura, Trendy i Style tygodnika „Wprost”.

Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?