Platforma blogowa Salon24.pl podała, że wyemitowała 142 tys. akcji zwykłych po 3,5 zł za sztukę (stanowią 9 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy), które sprzedała Markowi Darczukowi, współwłaścicielowi firm z branży spożywczej i nieruchomościowej, m.in.: Stefpol, EdiMarket i Markus. Dotychczasowymi właścicielami firmy byli (po połowie) Radosław Krawczyk i Igor Janke.

4 mln zł na tyle właściciele Salonu24.pl wyceniają obecnie wartość spółki

Właściciele spółki wyceniają ją na 4 mln zł. Do końca stycznia przyszłego roku Salon24.pl zamierza poprzez emisje akcji zwykłych i uprzywilejowanych zwiększyć jej kapitalizację do 5 mln zł. Następnie ma w planach debiut na rynku NewConnect.

– O debiucie myślimy w perspektywie przyszłego roku – mówi Janke. Nowe emisje będą kierowane do dotychczasowych udziałowców, ale możliwe, że będzie i emisja dla nowych wspólników.

Pieniądze pozyskane z tej i następnych emisji firma ma wykorzystać na rozwój usług wideo, stworzenie aplikacji do odbierania Salonu24.pl na smartfonach i tabletach oraz zbudowanie działu sprzedaży. – Będziemy też szukali ciekawych projektów, które mogłyby uzupełnić portfolio spółki – mówi Krawczyk.