Prezesem nowej struktury jest Marek Żołędziowski (były prezes agencji reklamowej Saatchi&Saatchi w Polsce, potem prezesował agencji Change Integrated). - Granica między kompetencjami agencji reklamowych i domów mediowych zanika, szczególnie w obrębie nowych mediów. Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowywaniu strategii obecności i planowaniu mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku –tłumaczy powody fuzji Marek Żołędziowski.

Nowy holding zatrudnia łącznie 110 osób, jego obroty mają w tym roku przekroczyć 1890 mln zł. Do końca tego roku Change One chce przejąć jeszcze jeden lub dwa dodatkowe podmioty w branży. - Jesteśmy po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami kliku niezależnych agencji interaktywnych jak i domów mediowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Naszym celem jest konsolidacja– mówi Maciej Hutyra, wiceprezes Group One. Holding będzie raportował skonsolidowane wyniki, nie wyklucza w przyszłości wejścia na giełdę. Jak podaje firma, jednocześnie Change Integrated i Value Media będą funkcjonować na rynku jako „niezależne biznesy, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych". - Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – mówi Żołędziowski.