Od 2014 roku Premium TV będzie zarządzać sprzedażą czasu antenowego dla następujących kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Obecnie reklamową obsługą tych stacji zajmuje się dedykowany zespół Discovery Networks.

To kolejne stacje tematyczne, jakie Premium TV dołączy do swojego reklamowego portfolio. Od września obsługuje reklamowo stacje Disney Channel, Disney XD i Disney Junior (przejęte z konkurencyjnej firmy Atmedia). W jego ofercie są też stacje z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, Viacom International Media Networks i Canal+ Cyfrowego.

Biura dużych nadawców – TVN i Polsatu - walczą o przejmowanie obsługi reklamowej stacji tematycznych spoza swojego portfolio, bo to – w przeciwieństwie do największych kanałów nadawanych naziemnie – mocno rosnący segment rynku. Atmedia są największym brokerem reklam w stacjach tematycznych w kraju – obsługują ponad 40 takich kanałów.