Siła Kevina słabnie. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia Polsat tradycyjnie wyemitował film „Kevin sam w domu", ale nie był on już hitem pod względem udziałów w widowni tego dnia. Najwięcej widzów zgromadził przed telewizorami teleturniej „Jaka to melodia?" pokazany przez TVP1: 3,61 mln, podczas gdy „Kevina samego w domu" oglądało 3,24 mln osób – podała TVP.
Choć telewizyjny rynek jest coraz bardziej rozdrobniony, na czym zyskują głównie małe stacje tematyczne, w Święta najwyższe udziały w ogólnopolskiej widowni wciąż miały jeszcze duże stacje zwane Wielką Czwórką (TVP1, TVP2, Polsat i TVN).Wśród widzów powyżej czwartego roku życia największy udział w rynku ogólnopolskiej oglądalności w dniach 24-26 grudnia miały stacje TVP1 i TVP2 – odpowiednio: 13,6 proc. i 10,6 proc. Za nimi uplasowały się Polsat z udziałem na poziomie 10,1 proc., oraz TVN z 9,7 proc. następna stacja w zestawieniu: TV4, miała już niższy wynik: 3,8 proc.
W Wigilię najchętniej oglądaliśmy wieczorne Wiadomości w TVP1 (miały prawie 3,65 mln widzów), „M jak miłość" w TVP2: 3,48 mln widzów, oraz Teleexpress: 3,05 mln oglądających.
25 grudnia królowała wspomniana „Jaka to melodia?" w TVP1, kolejny był Teleexpress z prawie 3,6 mln widzów. Drugiego dnia świąt najwięcej widzów zasiadło, by obejrzeć Teleexpress (4,29 mln widzów), Wiadomości (3,69 mln) oraz,„Jaka to melodia?": 3,39 mln oglądających.