Koncert Sylwestrowa Moc Przebojów transmitowany przez Polsat dał stacji we wtorkowy wieczór aż 33,06 proc. udziałów w rynku ogólnopolskiej oglądalności wśród widzów powyżej 4 roku życia – wynika z podsumowania  firmy badawczej Nielsen Audience Measurement.

Kolejny w tym zestawieniu kanał TVP2 i jego Disco Sylwester z Dwójką (relacja z sylwestrowego koncertu we Wrocławiu) miał 2,04 mln widzów i 15,35 proc. udziałów w rynku.

Na trzecim miejscu uplasowała się pod względem oglądalności sylwestrowa impreza TVN odbywająca się w Krakowie. Koncert „Kraków – Miasto żywiołów" oglądało 1,36 mln widzów ( 9,99 proc. udziałów w rynku).

W okolicach północy Polsat także bił konkurencję na głowę. Między 23:50 i 24:10 oglądało go średnio 5,28 mln widzów (stacja miała wtedy 39,66 proc. udziałów w rynku), podczas gdy TVP2 miało wtedy włączone 2,09 mln widzów ( 15,73 proc. udziałów w rynku), a TVN: 1,19 mln ( 8,98 proc. udziałów).

Łącznie w Sylwestra statystyczny polski widz spędził przed telewizorem aż 5 godzin i 27 minut, a w Nowy Rok jeszcze więcej: 5 godzin i 55 minut.