Reklama
Rozwiń
Reklama

Rusza dziecięcy kanał TVP

Stacja TVP ABC startuje 15 lutego w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej oraz u niektórych operatorów kablowych i satelitarnych

Publikacja: 28.01.2014 15:49

Rusza dziecięcy kanał TVP

Foto: materiały prasowe

Odbiorcami stacji mają być dzieci od 3 do 12 roku życia, ale w szczególności te w wieku w wieku 3-7 lat. - TVP ABC będzie emitować bajki z polskich wytwórni filmów animowanych, programy i magazyny edukacyjne, seriale, filmy i Teatr Telewizji dla dzieci, w tym wszystko to, co najlepsze w zbiorach telewizji publicznej lub specjalnie na jej potrzeby kupione, jak: "Miś Uszatek", "Bolek i Lolek", "Miś Fantazy", "Przygody Koziołka Matołka", "Smerfy" i "Pszczółka Maja" – podaje Telewizja Polska. Codziennie między godz. 19 i 20 będzie nadawane pasmo "Wieczorynki".

Wiosną TVP planuje rozwinięcie programu stacji m.in. o wieczorne pasmo dla rodziców.

Tego samego dnia, co TVP ABC na tzw. pierwszym multipleksie naziemnej telewizji pojawi się TV Trwam. Do 27 kwietnia ofertę tego pakietu stacji uzupełnią jeszcze edukacyjny kanał Focus TV i filmowa Stopklatka TV.

TVP nie zamierza już uruchamiać nowych kanałów tematycznych poza kanałem dla dziec

i (nagranie z 17.10.2013r.)

Reklama
Reklama

Odbiorcami stacji mają być dzieci od 3 do 12 roku życia, ale w szczególności te w wieku w wieku 3-7 lat. - TVP ABC będzie emitować bajki z polskich wytwórni filmów animowanych, programy i magazyny edukacyjne, seriale, filmy i Teatr Telewizji dla dzieci, w tym wszystko to, co najlepsze w zbiorach telewizji publicznej lub specjalnie na jej potrzeby kupione, jak: "Miś Uszatek", "Bolek i Lolek", "Miś Fantazy", "Przygody Koziołka Matołka", "Smerfy" i "Pszczółka Maja" – podaje Telewizja Polska. Codziennie między godz. 19 i 20 będzie nadawane pasmo "Wieczorynki".

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama