Celem jest wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposobów na". Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.
- Przy okazji odsłony nowego serwisu, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie dużej kampanii promującej wprowadzone zmiany oraz tłumaczące użytkownikom zasady działania. Za pośrednictwem wyselekcjonowanych vlogerów chcemy pokazać unikalne cechy naszego produktu – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska, manager ds. marketingu Walutomat.pl.
Firma wyjaśnia iż według jej badań Polacy wciąż postrzegają segment internetowych usług finansowych jako coś trudnego. Stad lekko humorystyczne podejście przekazu tej kampanii, którym serwis chce przełamać takie myślenie.