Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie apetyt na hybrydową telewizję

W grudniu z hybrydowej usługi TVP korzystało już prawie 800 tys. osób. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 16.01.2015 10:55

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Foto: Fotorzepa, Michał Łobaczewski Michał Łobaczewski

Najnowsze dane nadawców o hybrydowej telewizji (Hbb TV) pokazują, że zdolnych do odbierania takiej usługi jest już kilkaset tysięcy gospodarstw domowych. Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem. Widz w telewizorze z dostępem do internetu (lub z dekoderem podpiętym do sieci) może odbierać na ekranie  informacje, oglądać istniejące tylko na platformie hybrydowej wideo na żądanie i dodatkowe kanały telewizyjne.

Największa platforma hybrydowa w Polsce należąca do TVP miała w grudniu 761,72 tys.  użytkowników. Łącznie weszli na platformę ponad 14 mln razy i dokonali ponad 70 mln odsłon. Te statystyki wyglądają obiecująco, jesteśmy z nich bardzo zadowoleni – mówił Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, na czwartkowej konferencji Hbb TV Summit Poland.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama