Rośnie apetyt na hybrydową telewizję

W grudniu z hybrydowej usługi TVP korzystało już prawie 800 tys. osób. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 16.01.2015 10:55

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Foto: Fotorzepa, Michał Łobaczewski Michał Łobaczewski

Najnowsze dane nadawców o hybrydowej telewizji (Hbb TV) pokazują, że zdolnych do odbierania takiej usługi jest już kilkaset tysięcy gospodarstw domowych. Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem. Widz w telewizorze z dostępem do internetu (lub z dekoderem podpiętym do sieci) może odbierać na ekranie  informacje, oglądać istniejące tylko na platformie hybrydowej wideo na żądanie i dodatkowe kanały telewizyjne.

Największa platforma hybrydowa w Polsce należąca do TVP miała w grudniu 761,72 tys.  użytkowników. Łącznie weszli na platformę ponad 14 mln razy i dokonali ponad 70 mln odsłon. Te statystyki wyglądają obiecująco, jesteśmy z nich bardzo zadowoleni – mówił Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, na czwartkowej konferencji Hbb TV Summit Poland.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju