Rośnie apetyt na hybrydową telewizję

W grudniu z hybrydowej usługi TVP korzystało już prawie 800 tys. osób. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 16.01.2015 10:55

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem.

Foto: Fotorzepa, Michał Łobaczewski Michał Łobaczewski

Najnowsze dane nadawców o hybrydowej telewizji (Hbb TV) pokazują, że zdolnych do odbierania takiej usługi jest już kilkaset tysięcy gospodarstw domowych. Hybrydowa telewizja to połączenie tradycyjnego nadawania telewizyjnego z internetem. Widz w telewizorze z dostępem do internetu (lub z dekoderem podpiętym do sieci) może odbierać na ekranie  informacje, oglądać istniejące tylko na platformie hybrydowej wideo na żądanie i dodatkowe kanały telewizyjne.

Największa platforma hybrydowa w Polsce należąca do TVP miała w grudniu 761,72 tys.  użytkowników. Łącznie weszli na platformę ponad 14 mln razy i dokonali ponad 70 mln odsłon. Te statystyki wyglądają obiecująco, jesteśmy z nich bardzo zadowoleni – mówił Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, na czwartkowej konferencji Hbb TV Summit Poland.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama