Aktualizacja: 02.03.2015 15:19 Publikacja: 02.03.2015 15:19
Użytkownicy Internetu za najbardziej godne zaufania źródła informacji na temat marek i produktów uważają rekomendacje znajomych, fora internetowe i strony producentów.
Foto: Bloomberg
Tak wynika z badania, jakie przeprowadziła firma IRCenter. Dopiero na czwartym miejscu uplasował się zamieszczający klasyczne reklamy środek przekazu i była to telewizja. Wskazało na nią 31 proc. osób, podczas rekomendacje znajomych uważa za najbardziej godne zaufania przy zdobywaniu opinii na temat marek i produktów aż 64 proc., fora internetowe odwiedza 46 proc., a witryny www. producentów: 40 proc.
- Co ciekawe, mimo braku zaufania do reklamy telewizyjnej, respondenci wciąż oglądają spoty pod warunkiem, że są one atrakcyjne, argumentując, że „to są śmieszne filmiki, np.: z Biedronki". Niektóre reklamy są oglądane w ten sam sposób, co generyczne filmiki wirusowe, a nie tak, jak tradycyjne przekazy reklamowe w telewizji – podaje IRCenter.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas