Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.05.2015 08:52 Publikacja: 27.05.2015 08:52
Foto: Bloomberg
Najpopularniejszą aktywnością outdoorową, wybieraną przez młodych, jest korzystanie z mediów społecznościowych, granie i oglądanie materiałów wideo – wynika z badania Ericsson Consumer Lab.
Własciciele smartfonow powyżej 30-stki korzystają z aplikacji mobilnych głównie w domu. Jednocześnie, niezależnie od miejsca w którym przebywają, znacznie częściej niż osoby młode, korzystają z tradycyjnych form kontaktu, czyli połączeń głosowych i SMS. Raport „The Indoor Influence" (opisuje zwyczaje europejskich użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych w zależności od miejsca w którym przebywają) wskazuje, że zaledwie 13 proc. użytkowników biorących udział w badaniu jest zadowolonych z jakości internetu podczas korzystania z mediów społecznościowych na dworze. Jeszcze mniej pozytywnych opinii dotyczy oglądania materiałów wideo. Zaledwie 1 na 10 użytkowników odczuwa satysfakcję z korzystania z tego typu usług poza domem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent USA Donald Trump ogłosił w piątek, że razem z przywódcą ChRL Xi Jinpingiem osiągnęli postęp w sprawie...
Wygląda na to, że kontrolę nad wersją TikToka dostępną w USA będą mieli tamtejsi inwestorzy. Nie wiadomo jednak,...
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas