Najpopularniejszą aktywnością outdoorową, wybieraną przez młodych, jest korzystanie z mediów społecznościowych, granie i oglądanie materiałów wideo – wynika z badania Ericsson Consumer Lab.
    Własciciele smartfonow powyżej 30-stki korzystają z aplikacji mobilnych głównie w domu. Jednocześnie, niezależnie od miejsca w którym przebywają, znacznie częściej niż osoby młode, korzystają z tradycyjnych form kontaktu, czyli połączeń głosowych i SMS. Raport „The Indoor Influence" (opisuje zwyczaje europejskich użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych w zależności od miejsca w którym przebywają) wskazuje, że zaledwie 13 proc. użytkowników biorących udział w badaniu jest zadowolonych z jakości internetu podczas korzystania z mediów społecznościowych na dworze. Jeszcze mniej pozytywnych opinii dotyczy oglądania materiałów wideo. Zaledwie 1 na 10 użytkowników odczuwa satysfakcję z korzystania z tego typu usług poza domem.