Reklama
Rozwiń
Reklama

Głos i oko zamiast haseł

Prawie połowa Europejczyków chciałaby zastąpić kody PIN swoimi danymi biometrycznymi.

Publikacja: 24.06.2015 22:00

Słowacki oddział TMobile udostępnił swoim abonentom możliwość weryfikacji głosowej. W trakcie rozmowy z konsultantem nie trzeba podawać kodu abonenta, hasła czy numeru PESEL, bo system automatycznie rozpoznaje klienta po głosie, o ile ten wcześniej zgodził się na takie rozwiązanie i pozostawił próbkę swojego głosu. Telekom ten jest jednym z pierwszych, który zainwestował w innowacyjną technologię.

Pionierski projekt

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama