Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2015 22:00 Publikacja: 24.06.2015 22:00
Słowacki oddział TMobile udostępnił swoim abonentom możliwość weryfikacji głosowej. W trakcie rozmowy z konsultantem nie trzeba podawać kodu abonenta, hasła czy numeru PESEL, bo system automatycznie rozpoznaje klienta po głosie, o ile ten wcześniej zgodził się na takie rozwiązanie i pozostawił próbkę swojego głosu. Telekom ten jest jednym z pierwszych, który zainwestował w innowacyjną technologię.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Już w sobotę, 31 maja o godzinie 20.00, zadebiutuje nowy podcast „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o geopolityce”. To p...
„Rzeczpospolita Podróże”, magazyn pełen reportaży, zdjęć, ciekawostek turystycznych i wskazówek, które miejsca...
Wojciech Szymczyk został nowym prezesem zarządu spółki e-Kiosk. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawłowskieg...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas