Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach

Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest pozostanie TVN w strukturach WBD (Warner Bros Discovery - dotychczasowy właściciel - red.) i rozwijanie naszego biznesu w ramach jednej grupy”. Komunikat pojawił się też na stronie internetowej TVN.

Aktualizacja: 14.04.2025 14:47 Publikacja: 14.04.2025 10:58

TVN jednak nie zmieni właściciela

TVN jednak nie zmieni właściciela

Foto: Adobe Stock

Pracownicy stacji otrzymali w poniedziałek rano wiadomość e-mail od Katarzyny Kieli (prezeski zarządu TVN) i Gerharda Zeilera (członka rady nadzorczej), że do sprzedaży telewizyjnej spółki jednak nie dojdzie.

W e-mailu członkowie zarządu wyjaśniają, że przez ostatnich kilka miesięcy prowadzony był przegląd opcji strategicznych dla TVN. „Jedną z możliwości branych pod uwagę była sprzedaż spółki” — napisali Katarzyna Kieli i Herhard Zeiler, zaznaczając, że „taki proces nie jest niczym wyjątkowym w przypadku spółek giełdowych”.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama