„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025

„Rzeczpospolita” znalazła się w finale międzynarodowego konkursu INMA Global Media Awards 2025 w kategorii „Best Use of an Event to Build a News Brand”. Kapituła konkursu doceniła projekt Salonu „Rzeczpospolitej”, który powstał podczas ostatniego Forum Ekonomicznego w Karpaczu, jako przestrzeń unikalnego dialogu pomiędzy biznesem, polityką i światem designu.

Publikacja: 06.03.2025 16:20

„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025

Foto: Rzeczpospolita

Laury konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA), to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla wydawców na świecie. W tegorocznej edycji nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata. To dowód na ogromną konkurencję i wysoki poziom zgłaszanych projektów.

Uznanie dla inicjatywy „Rzeczpospolitej” w kategorii eventowej to potwierdzenie, że polskie media mogą z powodzeniem rywalizować w tej dziedzinie na światowym poziomie i skutecznie budować wartość swojej marki poprzez organizację prestiżowych wydarzeń.

– To dla nas wyróżnienie. Stworzenie przestrzeni, która integruje biznes, media i sztukę było dla nas priorytetem. Nasz sukces pokazuje, że polskie media potrafią kreować wydarzenia na najwyższym światowym poziomie – dodaje Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu w Gremi Media SA.

Salon „Rzeczpospolitej” podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu stał się przestrzenią, w której polskie wzornictwo spotkało się z debatami o przyszłości gospodarki, kondycji biznesu i społeczeństwa. Unikalna aranżacja pod hasłem „Przepływ”, stworzona we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, podkreślała dynamikę idei i innowacji.

Czytaj więcej

Salon „Rzeczpospolitej” promuje polskie wzornictwo podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu

– Salon „Rzeczpospolitej” udowadnia, że kreatywne myślenie o przestrzeni eventowej może wzmacniać markę medialną i inspirować dialog na wielu poziomach. Połączenie designu, biznesu i mediów w unikalnej koncepcji „Przepływ” stworzyło miejsce dynamicznej wymiany myśli i doświadczeń – podkreślają Milena Ostólska, head of brands, oraz Dorota Pawiłowska, head of art and design w dziale marketingu Gremi Media SA.

Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 22 maja 2025 roku w Nowym Jorku, która będzie stanowić część INMA World Congress of News Media. Więcej informacji na temat finału oraz nominowanych projektów można znaleźć na stronie konkursu: https://www.inma.org/blogs/main/post.cfm/inma-announces-finalists-for-2025-global-media-awards

Wydawcą "Rzeczpospolitej" jest Gremi Media SA, które wydaje również dziennik „Parkiet”, miesięcznik „Wieści Rolnicze”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 5,6 mln realnych użytkowników (średnia miesięczna za 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, wiescirolnicze.pl, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Laury konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA), to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla wydawców na świecie. W tegorocznej edycji nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata. To dowód na ogromną konkurencję i wysoki poziom zgłaszanych projektów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć