Aktualizacja: 15.11.2015 11:10 Publikacja: 15.11.2015 11:10
Foto: nan palmero / Foter.com / CC BY
Takie dane ujawnił w weekend szef brytyjskiego stowarzyszenia producentów muzycznych Geoff Taylor.
Według niego wpływy ze sprzedaży płyt winylowych w Wielkiej Brytanii w 2014 r. przyniosły wytwórniom (a więc i artystom) więcej zysków, niż 14 mld odtworzeń piosenek na brytyjskim YouTube. W ub.r. Brytyjczycy kupili 1,3 mln płyt winylowych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas