Rosną wpływy, ale spadają zyski z kanału ATM Rozrywka TV

ATM Grupa podała, że wpływy jej naziemnego kanału po III kwartałach tego roku były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej. Rosły jednak koszty programowe, co przełożyło się na niższe zyski.

Publikacja: 17.11.2015 06:20

Przychody ATM Grupy z nadawania telewizyjnego sięgały po III kw. 14,74 mln zł, czyli były o 1,1 proc. wyższe niż przed rokiem. - Jednak w związku z wyższymi nakładami na kontent programowy, głównie poprzez zakup licencji do zagranicznych produkcji, wyniki w tym segmencie uległy obniżeniu – podała spółka w raporcie finansowym za III kw. Wynik operacyjny segmentu nadawanie był dodatni, ale sięgał tylko 67 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej wynosił 642 tys. zł. Wynik netto po III kw. sięgał za to 39 tys. zł (to aż o 90 proc. mniej niż rok wcześniej). - Stacja ATM Rozrywka TV (nadawana w ramach MUX1 – red.) zyskała wierne grono sympatyków, co przejawia się w dość stabilnych wynikach oglądalności. W trzech kwartałach 2015 roku oglądalność telewizji ATM Rozrywka w grupie widzów w wieku 16-49 lat ukształtowała się na poziomie 0,82 proc. (w grupie widzów w wieku 16-49 lat) przy średniej liczbie widzów 45,6 tys. (średnia widownia widzów w wieku pow. 4 roku życia). W analogicznym okresie 2014 roku stacja zanotowała wynik 0.85 proc.( w grupie widzów w wieku 16-49) – a średnia liczba widzów wynosiła 44,3 tys. – podaje ATM Grupa.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie