Kosztowne telewizje cyfrowe

Nowe cyfrowe stacje naziemne zaczną na siebie zarabiać najwcześniej po trzech latach – szacują ich nadawcy.

Aktualizacja: 18.11.2015 06:31 Publikacja: 17.11.2015 21:00

Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce i kanały naziemnej telewizji cyfrowej

Foto: Rzeczpospolita

Po najnowszych wynikach nadawanych naziemnie kanałów ATM Rozrywka TV i Stopklatka TV widać, że inwestycja w naziemne stacje, zwłaszcza pojedyncze, to projekt na kilka lat. Po trzech kwartałach tego roku ATM Rozrywka TV, która nadaje w ramach naziemnej telewizji od pierwszej połowy 2012 r., przynosiła już wprawdzie swojemu nadawcy – producenckiej ATM Grupie – zysk netto, ale przy przychodach na poziomie 14,74 mln zł sięgał on zaledwie 39 tys. zł i był aż o 90 proc. niższy niż rok wcześniej, bo nadawcę obciążył zakup licencji do zagranicznych produkcji nadawanych w tej stacji.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie