Reklama
Rozwiń
Reklama

Kosztowne telewizje cyfrowe

Nowe cyfrowe stacje naziemne zaczną na siebie zarabiać najwcześniej po trzech latach – szacują ich nadawcy.

Aktualizacja: 18.11.2015 06:31 Publikacja: 17.11.2015 21:00

Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce i kanały naziemnej telewizji cyfrowej

Foto: Rzeczpospolita

Po najnowszych wynikach nadawanych naziemnie kanałów ATM Rozrywka TV i Stopklatka TV widać, że inwestycja w naziemne stacje, zwłaszcza pojedyncze, to projekt na kilka lat. Po trzech kwartałach tego roku ATM Rozrywka TV, która nadaje w ramach naziemnej telewizji od pierwszej połowy 2012 r., przynosiła już wprawdzie swojemu nadawcy – producenckiej ATM Grupie – zysk netto, ale przy przychodach na poziomie 14,74 mln zł sięgał on zaledwie 39 tys. zł i był aż o 90 proc. niższy niż rok wcześniej, bo nadawcę obciążył zakup licencji do zagranicznych produkcji nadawanych w tej stacji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama