Reklama
Rozwiń

Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

W Wielkiej Brytanii już 29 proc. telewizorów to łączące się z siecią modele typu smart. W USA odbiorniki podłączone do internetu ma 140 mln widzów.

Publikacja: 19.11.2015 21:00

Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

Foto: 123RF

Brytyjski właściciel telewizora umożliwiającego oglądanie także materiałów nadawanych przez internet ogląda na nim VoD średnio przez 2,3 godziny dziennie. To wciąż nie tyle, ile zabiera mu oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (średnio 4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime. Na Wyspach prawie 80 proc. wszystkich smart TV zostało kupionych w ostatnich dwóch latach, a telewizory z dostępem do sieci to już 29 proc. wszystkich.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji