Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

W Wielkiej Brytanii już 29 proc. telewizorów to łączące się z siecią modele typu smart. W USA odbiorniki podłączone do internetu ma 140 mln widzów.

Publikacja: 19.11.2015 21:00

Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

Foto: 123RF

Brytyjski właściciel telewizora umożliwiającego oglądanie także materiałów nadawanych przez internet ogląda na nim VoD średnio przez 2,3 godziny dziennie. To wciąż nie tyle, ile zabiera mu oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (średnio 4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime. Na Wyspach prawie 80 proc. wszystkich smart TV zostało kupionych w ostatnich dwóch latach, a telewizory z dostępem do sieci to już 29 proc. wszystkich.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem