Nadawcy TV nastawieni na dzieci

W 2014 r. wy­dat­ki nadaw­ców w Eu­ro­pie na pro­gra­my dla naj­młod­szych wi­dzów się­gnę­ły we­dług fir­my IHS 1 mld dol.

Aktualizacja: 10.12.2015 07:37 Publikacja: 09.12.2015 21:00

Nadawcy TV nastawieni na dzieci

Foto: 123RF

W Eu­ro­pie fir­my wy­da­ją naj­wię­cej na ta­kie pro­gra­my. Wszy­scy nadaw­cy, któ­rych wy­dat­ki ana­li­zo­wał IHS (100 firm w 33 kra­jach świa­ta), wy­ło­ży­li łącz­nie w ub. r. na pro­gra­my dla naj­młod­szych 2,2 mld dol. Z opłat sub­skryp­cyj­nych i re­klam mie­li z nich 243,8 mln dol. przy­cho­dów.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych