Reklama
Rozwiń

Nadawcy TV nastawieni na dzieci

W 2014 r. wy­dat­ki nadaw­ców w Eu­ro­pie na pro­gra­my dla naj­młod­szych wi­dzów się­gnę­ły we­dług fir­my IHS 1 mld dol.

Aktualizacja: 10.12.2015 07:37 Publikacja: 09.12.2015 21:00

Nadawcy TV nastawieni na dzieci

Foto: 123RF

W Eu­ro­pie fir­my wy­da­ją naj­wię­cej na ta­kie pro­gra­my. Wszy­scy nadaw­cy, któ­rych wy­dat­ki ana­li­zo­wał IHS (100 firm w 33 kra­jach świa­ta), wy­ło­ży­li łącz­nie w ub. r. na pro­gra­my dla naj­młod­szych 2,2 mld dol. Z opłat sub­skryp­cyj­nych i re­klam mie­li z nich 243,8 mln dol. przy­cho­dów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji