Reklama
Rozwiń
Reklama

Czego Polacy szukają w wyszukiwarce Google?

„50 twarzy Greya", loteria paragonowa, Eurowizja, Andrzej Duda czy pytanie gdzie jest Putin – to hasła, które najszybciej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w tym roku.

Publikacja: 16.12.2015 08:44

Czego Polacy szukają w wyszukiwarce Google?

Foto: Bloomberg

Amerykański potentat internetowy ogłosił właśnie coroczną listę haseł cieszących się największym zainteresowaniem Polaków. Listę haseł w 2015 r. otwiera głośny film „50 twarzy Greya". Ta kasowa produkcja znalazła się również na pierwszym miejscu w kategorii film. Na podium trafiła też platforma edukacyjna Librus Synergia i popularna gra internetowa agar.io. Internauci szukali również informacji na temat najnowszej inicjatywy Ministerstwa Finansów, czyli loterii paragonowej, a także prezydenta Andrzeja Dudy. Dla porównania na globalnej liście Top 10 znalazły się hasła: Lamar Odom (amerykański koszykarz, który zapadł w śpiączkę, a potem się z niej wybudził), Charlie Hebdo (francuski tygodnik satyryczny, którego redakcja stała się celem ataku terrorystów), Agar.io, a także Jurassic World, czy Paris (efekt zamachów terrorystycznych w tym mieście).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama