Reklama

LinkedIn nie sprostał wymogom inwestorów prezentując słabe wyniki

LinkedIn serwis społecznościowy dla profesjonalistów i osób poszukujących lepszej pracy to kolejna spółka technologiczna, która nie spełniła oczekiwań inwestorów spodziewających się szybkiego wzrostu obrotów firmy.

Publikacja: 05.02.2016 06:01

LinkedIn Corp. to kolejna spóła, która nie spełniła oczekiwań inwestorów spodziewających się szybkie

LinkedIn Corp. to kolejna spóła, która nie spełniła oczekiwań inwestorów spodziewających się szybkiego wzrostu obrotów firmy.

Foto: Bloomberg

W obrotach pozasesyjnych, tuż po ogłoszeniu prognozy akcje LinkedIn poszybowały ostro w dół – aż o 26 proc.

Według raportu spółki, odnotowującej spadek dochodów z płatnych ogłoszeń i z serwisów markietningowych, przychody w trwającym obecnie kwartale mają wynieść 820 milionów dolarów. Obroty LinkedIn w całym 2016 roku mają wahać się w granicach 3,6-3,65 mld dol. Tymczasem konsensus analityków wynosił odpowiednio 867,1 mln dol. i 3,9 mld dol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama