Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek reklamy w tym roku lekko zwolni

W ubiegłym roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosły o 4,5 proc. i przekroczyły 7,6 mld zł - szacuje agencja SMG. W tym z uwagi na gospodarcze zawirowania i sytuację w Europie mają szansę na co najwyżej 4-proc. wzrost.

Aktualizacja: 17.02.2016 14:37 Publikacja: 17.02.2016 13:04

Rynek napędziły zwłaszcza zwiększone wydatki reklamowe producentów farmaceutyków i leków bez recepty, a także producentów tzw. dóbr szybko zbywalnych oraz branży handlowej. W rezultacie rynek był wart 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej i sięgał prawie 7,5 mld zł. - Tak duża zmiana oznacza pełne wykorzystanie przez reklamodawców bardzo dobrej koniunktury gospodarczej i poprawiających się wskaźników makroekonomicznych w naszym kraju - podaje SMG.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama