Reklama
Rozwiń
Reklama

Onet inwestuje w wideo

Internetowa grupa Onet, która będzie współtworzyć jedną z nowych naziemnych stacji telewizyjnych - Zoom TV, uruchamia w sieci własne programy wideo.

Publikacja: 24.02.2016 14:23

Onet inwestuje w wideo

Foto: Rzeczpospolita OnLine

Onet zaprezentował swoje nowości programowe, wykorzystując do tego konwencje dotąd znaną ze świata tradycyjnej telewizji. Po raz pierwszy zaprezentował wiosenną „ramówkę", w której programy będą mieć m.in. Tomasz Lis (naczelny „Newsweeka"), Bartosz Węglarczyk (nowy dyrektor programowy Grupy Onet, dotychczas wicenaczelny „Rzeczpospolitej"), Roman Młodkowski (dyrektor zarządzający segmentu biznes i finanse) i Łukasz Grass (redaktor naczelny polskiej edycji Business Insidera) znani widzom telewizyjnym. Swoje programy on-line będą też mieć Michał Broniatowski (redaktor naczelny polskiego „Forbesa") , Michał Pol (naczelny „Przeglądu Sportowego"),Paulina Młynarska, Tomasz Raczek, Zbigniew Urbański i Tomasz Jachimek. Niektóre z programów, jak w tradycyjnej telewizji, będą miały swoją stałą porę emisji i będą nadawane na żywo. Takim programem będzie np. „Tomasz Lis.", który ma być nadawany w poniedziałki o 19:30. W nowej onetowej „ramówce" jest też program „Subiektywni" , którego prowadzącego Onet dopiero ujawni. Branża spekuluje o Piotrze Kraśko, ale Alek Kutela, szef Grupy Onet, nie chciał tej informacji komentować.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama